Спеціалізуємось на встановленні та впровадженні IP АТС. Можемо, по бажанню, інтегрувати в хмарну АТС типу Binotel, Bitrix 24, та з іншими рішеннями. Підбираємо та налаштовуємо обладнання, шлюзи, АТС (asterisk) та клієнтські телефони. Розплануємо вдосконалення мережі, якщо потрібно. Навчимо персонал Вашої компанії. Повна інтеграція з 1С або іншою системою, можливе дописання модулів для інтеграції з Вашою CMS, CMR.
Реалізуємо повний контроль в реальному часі над керуванням дзвониками (обід співробітника, відпустка, закріплений менеджер за клієнтом). Правила обходу аварійних ситуацій (немає світла, відсутній інтернет, тощо). Запис дзвінків, автовідповідач, голосове меню. Створимо це в зручному для вас виді, можливо у форматі Веб-інтерфейсу, можливо як класичний додаток операційної системи, можлива верстка універсального веб-додатку для керування як із мобільного так і з комп’ютера.
Існують деякі узагальнені схеми проведення інтеграції та прийому дзвінків вашими співробітниками
Схема обробки дзвінка при використанні хмарних сервісів типу Binotel, або інших, матиме вигляд
- Клієнт дзвонить на номер компанії
- Потрапляє на хмарну АТС (хмарний сервіс вмикає автовідповідач, записує дзвінок, реєструє дзвінок)
- Параметри дзвінка (номер телефону, ім’я клієнта) повертається з хмари у Вашу 1С, або іншу облікову систему
- Дзвінок переадресовується на відповідного менеджера
Плюси такого рішення
- Дешевизна. Ви платите лише абонплату в хмарній АТС
- Не потрібно обслуговувати АТС. Ви можете все вирішити із Вашим менеджером хмарної АТС
Мінуси
- Повна безконтрольна залежність від оператора хмарної АТС (сім карти знаходяться не у Вас, при проблемі із оператором ви навіть не дізнаєтесь скільки втратили дзвінків, повільний час реакції, у оператора купа відділів (відділ сервісу, якості, техвідділ) між якими вас будуть перекидати, якщо захочуть то не візьмуть трубку, передзвонять тоді коли проблеми зникнуть, і скажуть, що Вам здалося)
- Потрібно оплачувати резервні лінії на випадок аварії кожен місяць, навіть коли вони не знадобляться, навіть якщо і знадобляться то їхнє використання буде лише декілька годин в місяць
- Потрібно оплачувати аренду шлюза у оператора під кожну Вашу сім карту
Схема обробки дзвінка при використанні хмарних сервісів типу Binotel, або інших, та Вашого шлюзу, має вигляд
- Клієнт дзвонить на номер компанії
- Потрапляє на Ваш шлюз (GoIP, Grandstream …)
- Шлюз відправляє дзвінок на хмарний сервіс (хмарний сервіс вмикає автовідповідач, записує дзвінок, реєструє дзвінок)
- Параметри дзвінка (номер телефону, ім’я клієнта) повертається з хмари у Вашу 1С, або іншу облікову систему
- Дзвінок переадресовується на відповідного менеджера
Плюси такого варіанта
- Дешевизна. Вам потрібно лише купити шлюз, налаштування та тестування також займе порівняно не багато часу
- Так як шлюз Ваш, сім карти також знаходяться у Вас, не потрібно оплачувати додаткові резервні канали, якщо відсутне світло, або інтернет. Ви вправі поставити пере адресацію або банально витягнути сім карти і переставити в телефони
- При неполадках у хмарному сервісі існує можливість не втратити дзвінок клієнта
- Не потрібно оплачувати аренду шлюзу для своїх сім карт
Мінуси
- При аварії (відсутність світла, або інтернету) не записуються дзвоники, та не проходить обмін з Вашою обліковою системою
- Незручно тримати додаткові мобільні телефони, або оплачувати пере адресацію
- При аварії виходить з ладу будь-яке керування телефонними дзвониками, та роз приділення їх по менеджерам компанії
- Якщо хмарний сервіс перезавантажений і не зможе обробити дзвінок, Ви навіть і не дізнаєтесь хто Вам телефонував
Схема дзвінка при використанні хмарного сервісу та Вашого шлюзу з дублюючою АТС
- Клієнт дзвонить на номер компанії
- Потрапляє на шлюз (GoIP, Grandstream …)
- Відповідає Ваша АТС (реєструє дзвінок)Аналізує доступність хмарного сервісу (якщо «відвалились» лінії зв’язку із змарою, спробує зв’язатися по резервних лініях інтернету, якщо хмара не відповіла за певну кількість секунд, (перезавантажений оператор то відправить) дзвінок вашим менеджерам по локальній мережі згідно із правилом аварії, і, якщо ...)
Звичайний стан | Аварія |
---|---|
|
|
|
|
|
Плюси такого варіанта
- При відсутності інтернету не втрачаєте дзвоники
- При відсутності світла можна від недорогого упса живити шлюз, АТС, світч, та один-два телефони менеджерів до 2х годин, щоб фіксувати і якось обробляти віхідні дзвінки (якщо у компанії є ноут з «живою батареєю» то обробляти можна і повноцінно)
- Не потрібно платити за резервні телефонні лінії оператору, які майже не використовуються
- Відносна дешевизна, якщо Ваша АТС не буде використовувати складних механізмів обробки телефонних дзвінків то вартість «заліза» та налаштування не буде високою
- При збої у хмарного оператора, чи пере завантаженості його серверів ви чітко бачите скільки дзвоників не пройшли через хмару і в праві вимагати компенсацію втрат
Мінуси
- Абонплата хмарному оператору
- Часткова залежність від хмарного оператора
Схема дзвінка без використання хмарної АТС
- Клієнт дзвонить на номер компанії
- Потрапляє на шлюз (GoIP, Grandstream …)
- Відповідає Ваша АТС (реєструє дзвінок)
- Здійснюється запис дзвінка, відтворює привітання Вашої компанії
- Ваша АТС відправляє дзвінок на телефон менеджеру
- Параметри дзвінка (номер телефону, ім’я клієнта) реєструється на Вашій АТС
Плюси такого рішення
- Повна автономність. Можливо обійти всі аварійні ситуації, приймати всі дзвінки без світла і інтернету, якщо потрібно то і в палатці по середині поля
- Ваші данні зберігаються у Вас без передачі третім сторонам
- Гнучкість. Можливо допиляти, дописати і інтегрувати в будь яку інфраструктуру компанії, включаючи з’єднання віддалених офісів, філіалів, точок продажу, тощо.
- Централізоване керування в реальному часі. Так як це Ваша АТС зміни в маршрутах дзвінків набувають чинності одразу після збереження.
- Не має абонплати. Ви платите лише по тарифам сім карт мобільному оператору
- Масштабованість, можливість додати/вилучити лінії, можливість адаптуватися до нових виробничих необхідностей компанії
Мінуси
- Відносно дорого, ви маєте закупити все необхідне обладнання, також розробка індивідуального рішення суто під Вас
- Відносно довго, в залежності від необхідного функціоналу, допилювання/дописування можливостей АТС займе певний час
- Потрібно мати на увазі, що обладнання може вийти з ладу, тому ключову техніку треба мати про запас (знову ж таки якщо ви в Києві чи в іншому великому місті, цей пункт не є актуальним, по потрібні речі за готівку можна знайти га протязі пів дня).